Wednesday, November 9, 2016

Cum va fi vremea in urmatoarele zile

Daca vrei sa stii cum va fi vreme, te incurajez sa afli mai multe. Se poate a vrei sa fie o vreme rece si ploioasa. Asa va fi daca iti doresti foarte mult.

Vezi acum prognoza meteo pentru zilele de joi si vineri ca sa stii cum sa te imbraci adecvat.

Trebuia sa fie ceva de genul asta mereu si sa stim ca se poae sa facem ce vrem si cand vrem. Am zis ca vremea tine cu mine si uite ca asa este. Daca vreau sa stiu mai ulte si sa fac in asa fel incat sa fie cu mine mereu, imi pot face ce vreau si pot sa ma duc unde vreau. Daca am vreme buna, ma pot baza pe multe altele. Acum stiu ce trebuie sa fac si uite ca pot sa scriu ce rveau pe blog. Am vreme cu ploaie care ma tien in casa pentru multe ore Deci am timp sa scriu si sa fac ce vreau ca sa pot publica aici mai multe.

Trebuie sa stiti si voi cum se fac toate astea, pe vreme buna sau de care o fi. Trebuie s aveti incredere ca veti vedea vara venind. Aacum este toamna tarzie si ne vin ploile peste cap si peste tot, ca sa ne faca ciuciulete.